1.0
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Staff
Value for money
0 comments

very bad we asked for a non smoking room they gave us a smoking room when ask for a refund they refused and was very rude to us. called corporate they were even worse.

they transferred me so many time with no resolved. their customer service was joke beware don't stay at motel 6.very bad we asked for a non smoking room they gave us a smoking room when ask for a refund they refused and was very rude to us. called corporate they were even worse.

they transferred me so many time with no resolved. their customer service was joke beware don't stay at motel 6.

Product or Service Mentioned: Motel 6 Room.

Reason of review: Bad quality.

Monetary Loss: $71.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Ghetto.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like